Dyrektor Przedszkola Publicznego nr 2 w Brzegu
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze - referent ds. księgowości
Nazwa i adres jednostki:
Przedszkole Publiczne nr 2 ul. Ofiar Katynia 9, 49-300 Brzeg
Określenie stanowiska : referent ds. księgowości
Wymiar etatu : 1/2 etatu tj. 20 godzin tygodniowo
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku,
- wykształcenie co najmniej licencjackie ekonomiczne,
- nieposzlakowana opinia,
7) znajomość zagadnień: z zakresu finansów jednostek budżetowych , oraz ustawy Karta Nauczyciela.
8) biegła znajomość obsługi komputera (programy - pakiet MS Office).
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1) doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości- minimum 2,5 roku ,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) predyspozycje i umiejętności do zajmowanego stanowiska: zdolność analitycznego
myślenia, systematyczność, staranność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność,
operatywność, komunikatywność, samodzielność , sprawna organizacja pracy.
4) chęć pogłębiania wiedzy i umiejętności.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych ( faktur,
rachunków, innych dokumentów księgowych) zgodnie z przyjętymi zasadami
rachunkowości.
2. Analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych.
3. Wstępna weryfikacja dokumentów księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-
rachunkowym.
4. Czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych.
5.Wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez
dział finansowo-księgowy.
6. Przygotowywanie zestawień do wypłat z ZFŚS.
7.Inne prace biurowo-administracyjne zlecone przez Dyrektora.
Informacja o warunkach pracy :
- Miejsce pracy: Przedszkole Publiczne nr 2 ul. Ofiar Katynia 9, 49-300 Brzeg
- Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny z możliwością zawarcia na czas nieokreślony. Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2019 r.
- Wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2018 poz.936 ) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników PP2 .
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny oraz CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na
przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE .
List motywacyjny, CV oraz oświadczenie muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
2) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
3) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie
pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie
obowiązków we wskazanym wymiarze etatu.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać w terminie do dnia 30 sierpnia 2019r.
na adres:
Przedszkole Publiczne nr 2
ul. Ofiar Katynia 9
49-300 Brzeg
Można dostarczyć osobiście w terminie 28-30.08.2019r. w godzinach 9.00-15.00
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko referenta ds. księgowości w Przedszkolu Publicznym nr 2 w Brzegu”.
W przypadku podjęcia przez dyrektora przedszkola decyzji o wszczęciu postępowania kwalifikacyjnego kandydat zobowiązany jest do dostarczenia, w wyznaczonym terminie, kopii oraz oryginałów do wglądu niżej wymienionych dokumentów:
1) kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) kserokopie świadectw pracy, (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata
w przypadku trwającego stosunku pracy,
3) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego
stanowiska,
4) kserokopia dowodu osobistego.
Kandydat może dodatkowo złożyć inne dokumenty:
1) o posiadanych dodatkowych umiejętnościach,
2) potwierdzających osiągnięcia zawodowe i naukowe, opinie polecające.
O wyznaczonym terminie dostarczenia w/w dokumentów kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Aplikacje, które wpłyną w późniejszym terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje:
Etap I – otwarcie ofert w Przedszkolu Publicznym nr 2 w Brzegu w dniu 30 sierpnia 2019 r. oraz kwalifikacja formalna obejmująca badanie złożonych ofert pod względem kompletności i spełniania wymagań formalnych; dopuszczenie do II etapu osób zakwalifikowanych w I etapie.
Etap II – kwalifikacja merytoryczna obejmująca rozmowę kwalifikacyjną z komisją konkursową powołaną przez dyrektora Przedszkola Publicznego nr 2 w Brzegu.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani telefonicznej
Z regulaminem naboru można się zapoznać w PP nr 2 w Brzegu
przy ul. Ofiar Katynia 9.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 77 404 59 85
Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Brzeg: oraz BIP PP2 w Brzegu oraz na tablicy informacyjnej w przedszkolu
Dyrektor Przedszkola Publicznego nr 2
mgr Elżbieta Prorok-Zdyb